Гіперкари сучасності
Сьогодні в Празі на авто-виставці показали нові концепт-кари. Зних був новий Koenigsegg Jesko, Aston Martin Vantage, Bugati Divo.
Новий Koenigsegg Jesko буде мати 1693 л .с. Були зрорблені довші діфузори, ще легщі Карбонові диски котрі важать 6кг. Сам гіперкар буде мати швидкість 385 км/ч. Новий гіперкар зробив Крістіан Фон Кенинсег на честь свого батька Джеско Фон Кенинсега.
Шоб мати таку швидкість Кенинсек Джеско встановлені два електро мотори, які дають допоміжні кінські сили основному двигуну. На звичайному бензині вона має швидкість 340 км/ч, але коли зал'ють гоночне топливо то октанове число стає більше ніж у інших і швидкість стає 385 км/ч і мощність свого двигуна на 1643 к.с
Новий Aston Martin буде мати рівно 1000 к.с. Корпус авто був зроблений на платформі Ferari 488 Italiya він став легший і ще корпус був взятий з гри ГТА 5 Vagner. Має 6,5 л двигун ще два електричні. Він був зроблений для команди REDBUL.
Цей авто зроблений для гріпа гоночної команди.
Як і версія performance, купе з приставкою Decennium набирає першу сотню з нуля за 3,1 с, а його максимальна швидкість дорівнює 331 км/год. Цікаво порівняти ці числа з параметрами самої першої купе R8 V10 десятирічної давності: 3,9 с і 316 км/год. Більше читайте тут: https://tsn.ua/auto/news/giperkar-audi-r8-vipustyat-limitovanoyu-seriyeyu-1305660.html.
Нові автомобілі нас дивують і дивую як наприклад Audi Q8. Це дуже елегантний і престижний кросовер. Створений на платформі Lamborgini Urus. Джип має двигун V6 з турбонадувом та електро надувом. Двигун має 250 к.с, а сумарна мощність 478 к.с
1. Механічна коробка перемикання передач - механізм, призначений для східчастої зміни передавального відношення, в якому вибір передачі здійснюється оператором (водієм) вручну. Передачі перемикаються пересуванням шестернь, які по черзі входять у зачеплення з іншими шестернями, або блокуванням шестерень на валу за допомогою синхронізаторів. Синхронізатори вирівнюють частоту обертання шестерень, що вмикаються, і блокують одну з них із веденим валом. Пересуванням шестерень або синхронізаторів керує водій при вимкненому зчепленні.
2. Автоматична коробка перемикання передач - різновид коробки передач автомобілів, що забезпечує автоматичний (без прямої участі водія) вибір відповідного поточним умовам руху передавального числа, залежно від безлічі факторів.
Від механічної (МКПП) відрізняється автоматичним перемиканням передач і іншим принципом дії механічної частини, а саме використанням планетарних механізмів і гідромеханічного приводу замість чисто механічного у традиційній КПП. При цьому не рідкісні і конструкції, де гідротрансформатор працює зі звичайною дво- або тривальною коробкою передач. Таке рішення зустрічається набагато рідше, ніж поєднання з планетарної коробкою, але не є незвичайним: воно використовувалося на автобусах ЛіАЗ-677 і в ряді сучасних продуктів компанії ZF.
3. Робот - можна сказати що це є різновид автоматичної коробки перемекання передач. Але вона економніша ніж автоматична. Зараз ця трансмісія ставиться на всі автомобілі TOYOTA.
4. Варіаторна коробка перемикання передач - це теж різновид автоматичної але вона краще чим робот тому що ні яких зусиль не треба.
Коробки передач сучасності!!!
На сьогоднішній день усі знають що є 4 види коробки перемикання передач це:
1. Механічна коробка перемикання передач - механізм, призначений для східчастої зміни передавального відношення, в якому вибір передачі здійснюється оператором (водієм) вручну. Передачі перемикаються пересуванням шестернь, які по черзі входять у зачеплення з іншими шестернями, або блокуванням шестерень на валу за допомогою синхронізаторів. Синхронізатори вирівнюють частоту обертання шестерень, що вмикаються, і блокують одну з них із веденим валом. Пересуванням шестерень або синхронізаторів керує водій при вимкненому зчепленні.
2. Автоматична коробка перемикання передач - різновид коробки передач автомобілів, що забезпечує автоматичний (без прямої участі водія) вибір відповідного поточним умовам руху передавального числа, залежно від безлічі факторів.
Від механічної (МКПП) відрізняється автоматичним перемиканням передач і іншим принципом дії механічної частини, а саме використанням планетарних механізмів і гідромеханічного приводу замість чисто механічного у традиційній КПП. При цьому не рідкісні і конструкції, де гідротрансформатор працює зі звичайною дво- або тривальною коробкою передач. Таке рішення зустрічається набагато рідше, ніж поєднання з планетарної коробкою, але не є незвичайним: воно використовувалося на автобусах ЛіАЗ-677 і в ряді сучасних продуктів компанії ZF.
3. Робот - можна сказати що це є різновид автоматичної коробки перемекання передач. Але вона економніша ніж автоматична. Зараз ця трансмісія ставиться на всі автомобілі TOYOTA.
4. Варіаторна коробка перемикання передач - це теж різновид автоматичної але вона краще чим робот тому що ні яких зусиль не треба.




Це дуже грацеозні авто. Мені дуже подобається!!!!
ОтветитьУдалить